Re: [A-DX] faked reports

Moin Michael,

Für mich jedenfalls gilt: Bei Loggings nach dem Schema "nx, LA-mx" hält sich
meine Begeisterung in Grenzen!

Bei mir auch. Andererseits ist weniger oft mehr, nicht alle Details
gehören veröffentlicht. Zur Illustration ein Beispiel eines
Empfangsberichts an Radio Nigeria Ibadan)

0647 hrs: English ID by man, instrumental music. 0648 hrs: Promo for
"National Human Rights Committee", back into music. 0649 hrs: Promo
for Local Governments elections, back to music. 0651 hrs: Another
Promo for "National Human Rights Committee" in Abuja. 0652 hrs: Promo:
"Reverend ... building a new Church-complex. Come here!" 0653 hrs:
Promo for Public Announcements on Radio Nigeria Ibadan. 0654 hrs:
Religious speech by man. 0658 hrs: ID by man "A station with a vision,
a station with a mission, a station with a commission – Radio Nigeria
Ibadan". Then Talking-Drums Interval Signal. 0700 hrs: Time Signals,
news by woman.

Etwas in der Art ist doch übertrieben, aber in den diversen e-Zines
oft zu finden.

English programming, Promos and Public Service announcements,
religious programming. ID as "A station with a vision, a station with
a mission, a station with a commission – Radio Nigeria Ibadan" langt
doch dicke hin.

Beworbene Produkte, Musiktitel, etc. halte ich für überflüssig, es sei
denn, es handelt sich um Kuriosa, wie Deine Holsten-Werbung aus Sierra
Leone.

--
Tschüß,
Martin