[A-DX] Vanuatu, 3945 kHz

Willi Westrupp
So Dez 15 19:06:17 CET 2019

Vor allem in ZL kann die Testphase verfolgt werden. Hier eine kurze
Zusammenfassung aller Meldungen zum Empfang der letzten Tage. Der letzte
Test war wohl heute morgen MEWZ.

- Strong carrier on 7260 with test tones at 0216 UTC.
- 0730 Z.7260 kHz very good on northland sdr. and off abruptly at 0737Z
- VBTC are testing on 5040 this evening (15.12.)
- Good signal here with talk in Bislama. (15.12., 0832z)