[A-DX] kontakt

Andreas
Do Mär 7 20:22:31 CET 2019

Hallo Dieter,

hier schau mal, meine e-QSL, ein paar Tage später kam aber noch eine
detaillierte Foto-QSL in Papierform, da ich auch die Zentrale per Post
angeschrieben hatte.

Dear Andreas

I refer your e-mail enclosed  to Icelandair CEO Birkir Holm.  I can confirm
that the communication you received is Icelandair flight ICE 1515.    We do
not however have a QSL card/letter or other confirmation of the radio
communication.

Best regards

Hilmar
Kær kveðja/Best regards

HILMAR B. BALDURSSON
VP Flight Operations / Captain B757 / 767
Flight Crew
Reykjavik Airport
Reykjavík, 101, Iceland

Tel: +354 50 50 236