[A-DX] Log: WRMI 7780 kHz 0030 UTC

Wolfgang Bueschel
Do Dez 31 15:31:43 CET 2020

Statt Blitz und Donner der Polen-Kracher in den diversen Zeitzonen weltweit:

von einem Grosssender aus dem Vatikan:

9705 kHz im 31 Meterband heute 16 UTC
Vatican News English Africa Service - Vatican City

Shortwave Radio listeners in Southern Africa can join Pope Francis for the
live Evening Prayer (Vespers) and the thanksgiving prayer known as, Te Deum,
on an additional Shortwave frequency of, 9705 kHz on the 31-metre band. The
Vespers and Te Deum will begin at 5 pm local time in Rome which is 16 hours
UTC. - 73 wb

----- Original Message -----
From: "Patrick Robic" <>
Sent: Thursday, December 31, 2020 1:12 PM
Subject: [A-DX] Log: WRMI 7780 kHz 0030 UTC

um 0030 UTC mit dem englischen Programm von Radio Slovakia
International, gefolgt um 0100 UTC mit einem Neujahrs-Sonderprogramm von
Mundo Sorprendente aus Costa Rica in Spanisch. O=3

Eine Wiederholung des Programmmes von Mundo Sorprendente erfolgt am
1.1.21 um 0200 UTC auf 5800 kHz und um 0400 UTC auf 9955 kHz
73, Patrick