[A-DX] Log: 5840 kHz / Pirat ?? / O=0-2 / UTC: 06: 35 / Dat: 23.07.2017

Frank H. Schuettig
So Jul 23 10:54:18 CEST 2017

Der Betreiber schreibt folgendes zum Standort:"My location is in Belgium near the city of Mons not very far from the French border."Frank

Gesendet von Yahoo Mail. App herunterladen