Re: [A-DX] warum kein piraten berichte von mir

  • Subject: Re: [A-DX] warum kein piraten berichte von mir
  • From: "Charlie Prince" <chapri@xxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 17 Mar 2004 10:26:19 +0100

Lieve Dick!

Es waere ein grosser Verlust, wenn Du Deine Berichte einstellen wuerdest -
dumme Kommentare musst Du einfach loeschen!

Ik vind berichten over piraten altijd belangrijk - ook voor deze lijst.
Misschien - als je echt hier niets meer wilt schrijven - schrijv je dann aan mij???
Let niet op de kletspraat hier!

Groetjes uit het (nu zonnige) Ruhrgebied
Charlie