[A-DX] Re: Fw: [A-DX] NETZEITUNG: Stromleitungs-Internet stört Notfunk

  • Subject: [A-DX] Re: Fw: [A-DX] NETZEITUNG: Stromleitungs-Internet stört Notfunk
  • From: "Wolfgang Bueschel_web" <BueschelW@xxxxxx>
  • Date: Tue, 11 Apr 2006 11:35:13 +0200

Zum Thema schrieb mir Jörg Klingenfuss:

"das Thema Notfunk wird ausführlich dargestellt auf der Webseite

http://www.klingenfuss.org/homepage.htm

unter 'Disaster Communications'.

Im Notfall funktioniert nur KW, weil das ganze andere hochmoderne Zeux
kaputt oder überlastet ist, insbesondere
Satelliten. 73, Jörg"

New product: Digital Data Decoder Screenshots on CD. See our website for
details. For latest screenshots of WAVECOM Digital Data Decoders see our
hotfrequencies webpage updated daily. Worldwide terrorist radionets and
international aid agencies extensively use HF e-mail. Remember the recent
communications breakdown after
Tropical Storm Katrina over New Orleans and the Tsunami in the Indian Ocean?
Check our website and click Disaster Communications!

Internet http://www.klingenfuss.org