Re: [A-DX] Radio 555 weitere Infos

  • Subject: Re: [A-DX] Radio 555 weitere Infos
  • From: "Hans-Friedrich Dumrese" <hf.dumrese@xxxxxx>
  • Date: Wed, 05 Jan 2005 20:37:56 +0100

Als Antwort auf Deine/Ihre Mail vom 5 Jan 2005  betr. "[A-DX] Radio 555 weitere Infos ":

> Radio 555 has its own Website
> The special one-day Dutch radio station Radio 555, which operates tomorrow
> to raise money for the Tsunami disaster fund, has its own Website at
> www.radio555.nl with programming information and details of how to donate
> money. The site, which is in Dutch, mentions that the studio will be shown
> live on the Nederland 2 television network from 0500-1600 UTC.

Und irgendwo auf dieser (hastig erstellten) Webseite steht auch etwas von
"Shortwave" und "6 kHz". Für mich liest das sich so, als ob auch RNW Radio
555 im 49mB übertragen wird.
73,

Hans-Friedrich
hf.dumrese@xxxxxx