Re: [A-DX] Indien: "Bible Voice" testet 7.105 kHz

  • Subject: Re: [A-DX] Indien: "Bible Voice" testet 7.105 kHz
  • From: "Wolfgang Bueschel" <BueschelW@xxxxxx>
  • Date: Fri, 9 Feb 2007 21:54:22 +0100

Klaus, Du bist zu früh !
Das ist eine Sendung der Mission für den Subkontinent, und kann nicht 4 1/2 Stunden[UT] früher in D. gehört werden ... US missionieren weltweit, und danach wundert man sich, dass sich immer neue Krisengebiete auftun. 73 wb

Original:
Dear shortwave listener,
We are testing a new shortwave broadcast to India on Friday Feb 9th in English
and Saturday Feb 10th in Bengali on 7.105 on the 41 meter band at 00:30 utc
- 6:00 a.m. local India time.
We would be interested to know how it sounds in your area. If you are able to
listen we would love to hear from you and would be glad to send you a QSL.
Please send your response to reception@...

Thank you so much!
Mrs. Marty McLaughlin
International Ministry Coordinator