[A-DX] ShortwaveLog suspended

  • Subject: [A-DX] ShortwaveLog suspended
  • From: "Reinhold Schuttkowski" <schuttkowski@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 22 Jan 2007 19:53:48 +0100

Guten Abend!

Da will ich doch gerade nachschauen, ob mein geschätztes
ShortwaveLog-Programm ein Update erfahren hat und treffe unter
www.shortwavelog.com auf folgenden Hammer:

"This program is suspended.

 For many of the same reasons that Fineware and ILGRadio no longer exist,
Shortwave Log is now suspended."

Was hat den Robert Sillett da geritten?

73, Reinhold