[A-DX] Fwd: [-dxld-] free antenna book

  • Subject: [A-DX] Fwd: [-dxld-] free antenna book
  • From: Roger <roger.roger@xxxxxx>
  • Date: Sat, 25 Jun 2011 07:32:59 +0200

--=====================_309088103==.ALT

The 1952 book Radio Antenna Engineering by Edmund LaPorte is
currently
http://www.lulu.com/browse/search.php?fListingClass=0&fSearch=radio+antenna+engineering

available on lulu.com at no charge for the download.

A classic 1952 text on the design and construction of large antenna
systems for low-, medium-, and high-frequency radio transmission and
reception.

David R. Alpert
dra@xxxxxxxxxxxx
(818) 588-NEWS
Twitter: twitter.com/DaveAlpert
Web sites: www.davidralpert.com
                www.newsjunkiepro.com
                  www.SoCalNewscenter.com

Der Link mit dem Suchstring funktioniert nur in einem englischen Browser, man muss aus einem deutschen OS mit "in allen Sprachen" suchen.................
bzw.:
http://www.lulu.com/items/volume_3/159000/159004/1/print/RadioAntennaEngineering-lulu.pdf

Sprache: English, ca. 33 MB, 574 Seiten, allerdings keine durchsuchbare PDF.....
Na, da werde ich diesen Zustand bei mir gleich 'mal ändern....... ;-)

73+55 roger