[A-DX] Great Circle Maps Software

Willi Passmann
Mo Aug 4 23:40:02 CEST 2014

Ich kann es zwar nicht aus eigener Erfahrung bestätigen, aber der
Perseus soll unter Bootcamp auch mit dem Mac funktionieren (Perseus
Liste, 11.2.2014):

> Running Perseus with Bootcamp/W7 with no problems on Mac Mini.
>
> Under Parallels I experienced graphics instability (waterfall and
> tuning bar stuttering) and USB hardware recognition problems.
>
> Bootcamp seems much happier, using the full CPU potential.
>
> 73!
> Paul
> PD0PSB

vy 73,
Willi

http://www.radio-portal.org/sdr.de.html
SDR-Spezial
http://www.mediafire.com/?2lve8wq6y1ou2
Perseus Datenbanken - Third Party Software Guide & mehr