[A-DX] Log 279 kHz, TKM, 18:15 UTC, O=1-2

D. Visser
Di Apr 5 11:40:52 CEST 2016

Correct Christoph.

All LW stations in Mongolie are still active according nice study Nils Schiffhauer in febr 2015

David Visser

Verzonden vanaf Iphone

Op 5 apr. 2016 om 11:32 heeft Christoph Ratzer <> het volgende geschreven: