[A-DX] 1476 kHz CWR<>Asfalttelegrafen

siggmx
Fr Dez 21 20:53:37 CET 2018

In der Nacht von Dienstag auf Mittwoch mit bis S9 in Osnabrück.

Zitat:

1476 kHz Medium Wave Band from Borås, South West part of Sweden

with *330 watts* of Power from my Bulgarian made transmitter out to an
”L-antenna”

48,5 meters long with 7 earth plane Cables of 50 meters each.

Am Empfangsort: Ein Kenwood R-1000 und eine Loop mit 1,6m Durchmesser.