[A-DX] radio ijsbeer

Roger
Mi Mai 1 14:47:39 CEST 2019

Am 30.04.2019 um 00:33 schrieb Roger:
> (direkt auf  ~ 129 MHz ± 1 MHz  sendet da gar nix,   Luftlinie:
> beachtliche  168 km,  schon etwas "seltsam")

[Ein DJ mit dem gleichen "Künstlernamen"]

Weitere "seltsame" Dinge, neu in's Netz gestellt. Hier kommuniziert man
etwas "unterkühlt":
http://radioijsbeer.weebly.com/

Zitat:
"..Ik maak geen zender voor leugenaars
GA NIET IN ZEE MET DANNY EN RODE PANTER. Deze hebben totaal geen begrip
voor zieke mensen.
He als je leuk in me bek doet en achter me rug anders zeg ben je geen
vriend. Maar een verrader. En ga niet lopen lullen over mij want kom
overal achter. En KARMA is een BITCH Weet je.
Vertel dan ook even dat jullie niks met ons besproken hebben stel
hufters zijn jullie.
En ik bedreig niemand en val niemand lastig dus lul dat niet over mij
dank u..."

https://www.facebook.com/pages/category/Radio-Station/Radio-ijsbeer-groesbeek-139105369812312/

roger