[A-DX] AW: [A-DX] weltweit hören vor 30 Jahren (Malta)

  • Subject: [A-DX] AW: [A-DX] weltweit hören vor 30 Jahren (Malta)
  • From: "D. Name auf Wunsch gelöscht" <douglas.kaehler@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 22 Aug 2007 09:36:52 +0200

Hallo Harald und Liste,

Die netten Leute vom maltesischen Tourismusamt wussten mehr: Auf dem
Gebiet der Sendestation stehen wohl schon ein paar Häuser, richtig
komplett aufgebaut ist der Ferienkomplex aber nicht.

Dear Mr. Kaehler,

I have asked about your request. It seems that in  the part where the
Transmission
station, there are only a couple of villas. It has not been built up.
However, St.
Thomas bay has been built up and also the area known as Tas- Silg.

I think it would be best for you to contact Real Estate Agents who may
be able to
help more. For a list of registered agents please link to -
http://www.feamalta.org/directory.htm

Best regards,

Malta Tourist Office

Best regards,