[A-DX] E -Mail Faroer

  • Subject: [A-DX] E -Mail Faroer
  • From: Eike Moeckel <moeckelies@xxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 22 Dec 2009 09:46:00 +0100

Moin,

ich wollte heute Morgen einen E-Report an Radio Kringvarp (Faroer) senden, doch die haben schon Weihnachten...Mein Faroerich ist aber auch schlecht...

Hey

Haldi jól í Århus. Eru fyrispurningar, so vinarliga vendið tykkum til avgreiðsluna, sum vísir tykkum til rætta viðkomandi. Verði aftur 4. januar.

Gleðilig jól og gott nýggjár.

Vinarliga
Ingun

Ist Ihr wunschname@xxxxxxxxxx noch frei?
Jetzt pr�nd kostenlose E-Mail-Adresse sichern!
http://email.freenet.de/dienste/emailoffice/produktuebersicht/basic/mail/index.html?pid=6829