[A-DX] e-mail adr.

Wolfgang Bueschel
Fr Dez 12 11:25:53 CET 2014

da gab es am Sonntag diese Meldung:
On Dec 1, 2014 at 1400-1800 UT conducted tests at the frequency 1431 kHz.
Since the new year promises to open international service. The program comes
in the Ukrainian language. Radiocentre interested in technical reports. Send
reports to the chief engineer. His name is Vyacheslav email to this is his
request.

<superson -at- bk.ru>

(Victor Tsekhanovich-RUS, RUSdx Dec 7)

----- Original Message -----
From: "Horst Mehrlich" <>
Sent: Friday, December 12, 2014 9:25 AM
Subject: Re: [A-DX] e-mail adr.

Hallo Ich habe auch schon geschaut. Habe da nur folgendes gefunden:

http://www.microsofttranslator.com/bv.aspx?
<http://www.microsofttranslator.com/bv.aspx?from=en&to=de&a=http://help.tunein.com/customer/portal/emails/new?ticket[labels_new]=broadcaster&>

Vielleicht kannst du über diese E-Mail mehr erfahren.

Gruß Horst