[A-DX] Re: [A-DX] Re: [A-DX] Weltempfänger DE 1103 aus China?

  • Subject: [A-DX] Re: [A-DX] Re: [A-DX] Weltempfänger DE 1103 aus China?
  • From: "Klaus Puth" <puth@xxxxxxxx>
  • Date: Tue, 1 Dec 2009 21:00:32 +0100

Hallo Heiko,

es klappt sehr oft, eine Garantie gibt es nicht. Aber ich habe einen Kunden, der auf diese Art 3.000 Päckchen die Woche durch den deutschen Zoll bringt. Betreff englisch: nehme Google, dort unter "mehr" gibt es einen Translator.

Der Text sollte in etwa so lauten:

Dear  .....(sein Name),
please do me a big favour. I want surely to buy your item, but on the other hand I have strict to avoid problems with the german customs authority.

So I have to request the following:
Please send the parcel with an outside attached performa invoice. Please mention in this invoice an amount of 22 EURO and in the description: SAMPLE only, resale forbidden.

I wish you a lot of success with your ebay business and thank you very much in advance for this kind action. Again many thanks from me.

PS: please confirm to me in reply that you are able to do this in the descripted way. Thank you.

Das ist der Text.
----- Original Message ----- From: "Heiko Mandel" <heiko_mandel@xxxxxxxx>